Who trying to play X1 Only

No one callin ppl out, let’s get the comp scene poppin in here again. I notice no one calls anyone out until the Opals come out lmao. X1 Let’s get this work

6 Likes

I’m always down to run brotha. I’m just always on late at night. If u on at night and wanna scrim u know where to find me. Always looking for scrims.

1 Like

yo who are the sweats on the west server xbox besides rj peja, smokehouse?

@Fokus_XG is on west. He a sweat

My boy @ozmohsis also on west

3 Likes

@Pedronqneves and @dnttalktomeh the two self proclaimed best players to ever exist

10 Likes

:joy::joy:

I’m down, GT: The12thFloor I’m on the west

1 Like

I’m down to scrim as well, on East

1 Like

The VORK on a mission to chase these boys out of town :laughing:

6 Likes

Definitely bro I see u grinding. I’ll be on tonight if u trying run a few. U in the mtm one again also?

U on X1 bro?

U ready to play in like an hour? U can host I want to adapt to the west

Yeah no doubt, i don’t stream though bro.

All good bro I’ll stream it. Add me, we can play in an hour 7:30 so 4:30 ur time…

Bet, what’s your GT?

NYCDaFuture

Ok bet

In love with the attention

Imagine going on a site to tell people your the best at 2k

Who said they the best? I said I want to play vs the best lol yall crazy