We have a hate message thread still going?

We have a hate message thread still going?
0

So I’m posting up w Magic bc he had PD Lillard guarding him & get this…


He must’ve made cereal lmao. I let the timer go a few times while I finished the last episode of The Outsider. Good times.

18 Likes

Oh I just turned the message option off years ago :slight_smile:

5 Likes

Its my favorite part of 2k.

1 Like

‘‘One with kids’’ got me crackin :rofl:

16 Likes

LOL. You legit can’t do shit in this game without people getting butthurt.

You run plays they say “oh wow you’re spamming plays”

You take advantage of mismatch or 5-out they say “why can’t you play normal”

Like what the fuck does playing “normal” mean? Doing pick and rolls all game? :joy::joy:

11 Likes

Douche bag: “What kind of virgin are you?”

Biscuits: “the kind with kids”

:joy::joy::joy::joy::joy: i almost spit out my coffee u killed him wit that one

2 Likes

oooh your playstyle is so baffling!

Why don’t you play the way he wants @IIIBISCUITSIII, huh? It’s his game… He makes the rules… :joy:

2 Likes

I’m gonna go make cereal

11 Likes

How does one make cereal?

3 Likes

Idiots.

Why is Lillard on Magic? Switch match ups goofy.

3 Likes

Your breakfast must be very interesting. :joy::joy:

3 Likes

This post was flagged by the community and is temporarily hidden.

9 Likes

Dude i meant to put biscuits!!! :joy::joy::joy: i didn’t even catch it lol

3 Likes

Putting gravy on pancakes and syrup on biscuits. :joy::joy:

2 Likes

I’m here only for the Virgins.

Did you post him up every possession? If you did I’m sure everyone would be annoyed

It’s not that hard to call for a double team in the post.

Leaves an open man and if he has a quick shooter it’s an easy bucket