They raised the price of contracts on Opals

They were 240 per 5 games, now 600 per 5 games. In case anyone was interested.

They probably seen someone else post contract cost here lol

5 Likes

Opal tmac confirmed

lol they’re pretty asf

4 Likes

I think its cuz they about to drop a bunch of opals soon lol

wow … they fixed it from the old thread??

yet no changes to playbook glitch :joy::rofl::joy::rofl::joy::rofl:

btw you are over frugal if you don’t throw a di contract on an endgame opal

2 Likes

Imma hunt the man down and …

2k lurking on this board confirmed. But I already knew that once they fixed GO Blake’s ball control and SWB :joy:

6 Likes

Yeah exactly they got one scumbag who looks at all the shit ppl say :man_facepalming:

3 Likes

Diamond Contract for an Opal useless change :smile:

If you’re reading this 2k employee…

After many attempts to pull kd, and melo with cash bought vc and all my Mt

You owe me a top card in this set first pull… Thank you

Lol

5 Likes

2K employee please fix Cwebb’s Player Model. Thanks :slight_smile:

3 Likes

Yo clippers Shaun Livingston has the old man Shaun mini-fro. Braids plz & thx

1 Like

2k : "your wish is our command . Please buy the 450k VC for 99.99$ twice. YES TWICE ! . On the 40th pack , when your hope is teetering on the edge , we will grant you the holy Grail of this set . A PD 98 ovr TMac . Be sure to tweet at us , when you pull him . We retweet all the sick pulls. Thank you "

1 Like

… PASS…

It also cost 600 for pd contract

Bunch of greedy SOBs

Open a official ‘fix’ thread for the snitch @DEG :grimacing:

1 Like