Holographic Cards Thread

Hey Guys, just creating a thread for Holographic Cards, if anyone has requests, Listings put them
Up here - I am thinking about collecting more since some look good and gives an additional rarity factor to the game. They have also been putting up agendas for Holographic cards in each set so it’s a good chance to make some MT

1 Like

I’m still not sure how to value these. Have they added any agendas for them yet?

2 Likes

Idk I pulled the base set Zion Holo which was kinda cool but idk what value is

1 Like

Yeah. There are some, like get 75 with a Holo Colossal card was one.

1 Like

everytime i see a hill card in auction the bin is always like double the normal price. not sure if they sell tho

1 Like

pulled a holo Kawhi is it worth anything

1 Like

Xbox? I will buy him

might do agendas before I sell but does grading improve price

1 Like

Welcome to the site man!

2 Likes

can someone explain to me the significance of holo cards?
and also the grading of the cards…

There is a risk involved with grading cards, if it is a 7 it will lower the price imo

1 Like

Holo cards have agendas for that particular set, with exp being sort sort after it raises their price

1 Like

I bought a Holo Peja for 20k last night and sold it over night for 49k

Yeah there are agendas for both Holo sets, colossal and Flash - 750 exp each set 50pts with holo cards. Doesn’t have to be Originally owned either

1 Like

yeah seen that tough call

thanks for the info man!
So now what are graded cards ? lets say my whole team is graded 7-9… how much of a MT bonus am i going to see ?

Almost none. Literally it will still be less than 1%. It’s a MT drain/scam from 2k.

4 Likes

If anyone has any holo cards they are looking to sell, let me know - xbox

Back 2 back days with daily Holo agendas. It looks like it would be wise to always have a holo card in your collection

1 Like

Yeah, it seems so. Is there a way we can search for holo cards in auction by some filter?

2 Likes