Confirmed Chinese New Year Release (So Far: Lin, Yao, McGrady, Yi, Harrington, Smith)

Via big c richy

[HarryLundt]: Pinned topic for just about 12 hours.

Should auto un-pin at 8am PST, so a couple hours before likely drop.

We’ll switch to a different pinned topic when we get Ratings and/or drop.

13 Likes

That Jeremy lin will be mine

6 Likes

Legit?

Tmac!!!

@QuantumKat @508G37

1 Like

Someone tweeted him and said they saw it in the ads. He was from new zealand

Bet he will be a monster

Time to snipe

Actually wait a minute “looks at ops avatar”
Gogeta Blue hmm
Considering you almost killed me idk if I believe this

2 Likes

Yao? Oh boy.

So it’s a set?

1 Like

Damn Lin is collection reward

2 Likes

I just can’t picture this being legit!

1 Like

:smirk: But I didn’t kill you, so you should. And I’ve had this avi for a long time :joy: I’m just glad it finally came to be

1 Like

I need it

1 Like

Looks like it with Lin as reward

1 Like

lin is a reward card?

1 Like

Who’s gonna lock for Lin?

5 Likes

This encounter was bound to happen. Thanks for not killing me appreciate it

2 Likes

I would

It’s linsanity Lin

2 Likes

Really? You must just love Lin lol.

3 Likes