Black Jesus

Fast work while my ps4 is updating. Some giggles those who watched the last dance. image

12 Likes

That’s a weird way to draw lebrons face

17 Likes

Hahaha

1 Like

Lebrons black Jesus, jordon was god

1 Like

He was indeed good, but goddamn if he wasn’t/isn’t a colossal asshole.

1 Like

Reggie Miller calls him BJ in episode 9

How dare you besmirch the legacy of Earl Monroe like that

1 Like

blasphemy is a joke now :expressionless:

1 Like

It’s only blasphemy if you’re religious. To everyone else it’s a joke.

1 Like

Underrated Comment

1 Like

Real ignorant

It’s Blasphemy :sleepy:

Coming from the guy who says on god lol

I’m religious, it ain’t blasphemy, ur just a salty yute

Idk, jesus was half man half god. Lebron is a disciple. Jesus walked on water, Jordan walked on air. Jesus was crucified on the cross but rose up from the dead. Jordan was crucified by the bad boy pistons for years and rose up. His disciples spread his message aka kobe lebron. Rip kobe.

1 Like

I could say the same. Believing, or not believing doesn’t make anyone ignorant btw.

Bars

1 Like

1 Like

Do you

Definitely, but you don’t call someone ignorant for not agreeing with your views. That was uncalled for.

1 Like

Na it’s ignorant. But you got it tho. Everyone can post homophobic and get flagged all day but a post with someone’s face on a Jesus is ok. Do you but on day you might need to call on that name.

2 Likes