All star flash pack locker code

4 Likes

Dang you beat me to it. Now thats kinda nice i guess

Mixed feelings.

2 Likes

What are the odds that MJ, Vince and LeBron aren’t in the Flash Pack? :joy:

1 Like

This is what Robbie was talking about not the Kobe card.

Gold Thaddeus Young. Nice.

1 Like

Getting those all star card values down so you can’t laterally switch to the new cards.

Smart move, 2k.

1 Like

:fire::fire::fire:

13 Likes

Beast

1 Like

Live look at @element later today

13 Likes

Classic hahahahhaa

1 Like

Diamond Contact smh better than nothing

4 Likes

I got the flash pack, only 1 spot for the ball drop too so i doubt this affects any prices. All star moments though yeah.

Prices of those might be up today with lots of people getting KD, Klay, etc

1 Like

Amy Shaq :man_shrugging:

Aww shit…I’m good…the rest of my day is set…I don’t even need KD lmao

2 Likes

I mean, that’s like 1200 MT you didn’t have, right?

1 Like

Bronze Jalen McDaniels #blessed

2 Likes

@smithboys1 taught me the ways, pulled DIA miles bridges

1 Like

Davis Bertans…

Thanks 2K